Home

Walter mitty a jeho tajný život recenze

RECENZE: Walter Mitty. Díky, že to jde o svátcích i bez slz a jehličí. 20. prosince 2013 17:44, aktualizováno 17:44 Co je zač Walter Mitty a jeho tajný život? Především příjemná komedie. Dále barvitý cestopis a zároveň detektivka, neboť po autorovi veledůležité ztracené fotografie na titulní stranu časopisu pátrá. Přiznám se, že na snímek Walter Mitty a jeho tajný život jsem se těšil od konce léta. Těšil jsem se a říkal si, že to bude přesně ten film, na který si odběhnu sám do kina z předvánočního běhání za dárky. Učinil jsem tak a po dlouhé době odcházel z kina příjemně naladěn a potěšen tím, že Ben Stiller dozrál ve velmi dobrého režiséra Nejnovější filmová recenze k filmu Walter Mitty a jeho tajný život / The Secret Life of Walter Mitty (2013) právě na vaší obrazovce Walter Mitty a jeho tajný život je dobrodružný film z roku 2013, spadající do žánrů dobrodružný, drama, fantasy, komedie a adaptace knižní. V hlavních rolích Ben Stiller, Kristen Wiig a Jonathan C. Daly. Režie: Ben StillerWalter Mitty, nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve.. Walter Mitty a jeho tajný život patří k nejpříjemnějším filmovým překvapením tohoto roku a patří k tzv. feel good filmům, které vás dostanou do absolutní pohody. Náladou bych ho lehce přirovnal k dva roky starému Koupili jsme zoo (s tím rozdílem, že Stillerova režie není tak svérázná a sedne mnohem více divákům)

V tomto duchu probíh á část filmu Walter Mitty a jeho tajný život režírovaný hlavní postavou snímku. Snové momenty Waltera se střídají s nekompromisní realitou. Jeho pracovní život se zdá být v totálním rozpadu a to jenom kvůli jednomu zatoulanému negativu Zajdete-li si na Walter Mitty a jeho tajný život do kina, čeká vás 114 minut dlouhé pohodové dobrodružství, které příjemně pobaví a přiměje nás zamyslet se, zda není čas vylézt z ulity a začít usilovat o to, po čem jsme zatím pouze toužili V remaku komedie Tajný život Waltera Mittyho (1947) hraje Ben Stiller nesmělého, obyčejného až trochu nudného novináře Waltera Mittyho, který sní o pořádném dobrodružství. Vše se změní, když zmizí negativ z jeho práce. Walter se najednou ocitá uprostřed něčeho, co si nedokázal ani představit, a zjišťuje, že dobrodružství může být značně nebezpečné

Walter Mitty a jeho tajný život byl ohlášen na Blu-rayi. Zatímco v zámoří diskutující řeší, kdy vyjde původní snímek, který má status kultu, my se můžeme zaměřit na specifikace disků Walter Mitty a jeho tajný život (foto: Cinemart) Snímek má mimořádně vymazlený soundtrack, který si budete chtít poslechnout znovu a znovu. Opravdu příjemné se po boku Waltera Mittyho alespoň na pár hodin stát velkým snílkem, který si plní přání Walter Mitty, nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě. V něm se mění na dokonalého romantického hrdinu bojujícího za lepší, spravedlivější svět

Walter Mitty a jeho modrý život - filmserver

RECENZE: Walter Mitty

Walter Mitty a jeho tajný život - recenze. 23. 12. 2013 | Recenze | Karel Drda. Přiznám se, že na snímek Walter Mitty a jeho tajný život jsem se těšil od konce léta. Těšil jsem se a říkal si, že to bude přesně ten film, na který si odběhnu sám do kina z předvánočního běhání za dárky. Učinil jsem tak a po dlouhé. Recenze Walter Mitty a jeho tajný život DVD. Přidat recenzi. Přidat videorecenzi. Zeptat se na produkt. Ověřený zákazník. Přidáno: 16. listopadu 2017. Zakoupeno v Film4U. 100% Hodnocení produktu: 100%. Doporučuje produkt. Ben Stiller jak ho mám rád, parádní lokace. Zajímavý scénář

Walter Mitty a jeho tajný život - recenze DOKINA

1. Diskuze k článku Walter Mitty a jeho tajný život: Recenze příspěvky 1 - 20. 1; 2; Napsat příspěvek KarelR.
  2. Všechny informace o produktu Film Walter Mitty a jeho tajný život BD, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Walter Mitty a jeho tajný život BD. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah..
  3. ulo. Prvních čtyřicet

Walter Mitty a jeho tajný život (2013) Recenze

Herec a režisér Ben Stiller uvádí zdařilou komedii Walter Mitty a jeho tajný život. Novinka Larse von Triera Nymfomanka, část 1, je velmi otevřenou studií ženské sexuality. Malým divákům i jejich rodičům je určen francouzský animovaný film Mrňouskové: Údolí ztracených mravenců Walter Mitty a jeho tajný život / The Secret Life of Walter Mitty Datum premiery: 26.12.2013 Žánr: Dobrodružný, Komedie, Drama, Fantasy Walter Mitty (Ben Stiller), nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě Popis. Formát: CD, Album Žánr: Pop, Folk, World, & Country, Stage & Screen Styl: Soundtrack Secret Life of Walter Mitty (česky: Walter Mitty a jeho tajný život) - Dobrodružný / Komedie / Drama / Fantasy Režie: Ben Stiller Předloha: James Thurber (povídka) Scénář: Steve Conrad Kamera: Stuart Dryburgh Hudba: Theodore Shapiro Hrají: Ben Stiller, Kristen Wiig, Adam Scott, Kathryn. Ben Stiller a jeho humor nemusí sednout každému. Proto jej také někteří lidé zbožňují, někteří považují za trapáka. V této věci je však nutno zmínit, že je rozdíl mezi Stillerem námezním komediantem (Baba na zabití, Riskni to s Polly, Fotři) a Stillerem tvůrcem či spolutvůrcem (Zoolander, Tropická bouře, Starsky a Hutch)

Recenze filmu Walter Mitty a jeho tajný život / The Secret

Jasně, Walter Mitty a jeho tajný život není nejsofistikovanější filmové dílo, které tento rok vzniklo Ale přesto po něm budete mít chuť nasadit si sluchátka a za zvuku Space Oddity od Bowieho ukázat prostředníček všem těm ouředníkům, intelektuálům, skautům, učitelům, politikům a všem ostatním, kdo vás v. Co je zač Walter Mitty a jeho tajný život? Především příjemná komedie. Dále barvitý cestopis a zároveň detektivka, neboť po autorovi veledůležité ztracené fotografie na titulní stranu časopisu pátrá hrdina od moře Grónska přes sopky Islandu až po divoký Afghánistán Walter Mitty (Ben Stiller) je neustále snící fotoeditor časopisu Life, který se zamiluje do kolegyně Cheryl (Kristen Wiig), pro níž by udělal téměř cokoliv, byť ona jeho lásku neopětuje. Éra časopisu se blíží ke konci a Mitty zjistí, že někde ztratil poslední fotku na titulní stranu, což jeho nadřízený nerad slyší a nemístně si ho dobírá

Game2k - Blu-ray Walter Mitty a jeho tajný život - Hry pro

Recenze: Inteligentní a vtipný Walter Mitty a jeho tajný život

Jak uživatelé Filmtoro hodnotí The Secret Life of Walter Mitty Český název: Walter Mitty a jeho tajný život Originální název: The Secret Life of Walter Mitty Rok výroby: 2013 Žánr: Dobrodružný / Komedie / Drama / Fantasy Délka: 114 minut (1:54) Režie: Ben Stiller Hrají: Ben Stiller, Kristen Wiig, Adam Scott, Kathryn Hahn, Patton Oswalt, Shirley MacLaine, Sean Penn Podrobnosti: Filmová databáze FDb.cz ». Recenze: Disneyovka Mulan hýří emancipací, ale výjimečná není Diváci vzali After: Přiznání útokem, první den přišlo 15 tisíc lidí (soutěž) Recenze: Králové videa aneb Bejby nebude nikdo strkat do kouta

Filmová recenze: Walter Mitty a jeho tajný život - Babinet

Walter Mitty a jeho tajný život je chytrý, vkusný a nápaditý film, který s hravou lehkostí říká důležité věci. Osmačtyřicetiletý filmař, který ve svém pátém celovečerním režijním počinu ztvárnil hlavní roli, bývá jako režisér nejčastěji spojovaný s parodiemi ( Zoolander, Tropická bouře ) Walter Mitty a jeho tajný život / The Secret Life of Walter Mitty Datum premiery: 26.12.2013 Žánr: Dobrodružný, Komedie, Drama, Fantasy Walter Mitty (Ben Stiller), nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě

Walter Mitty a jeho tajný život / The Secret Life of

Novinka Walter Mitty a jeho tajný život je ale trochu jiná liga. Sice u ní ve filmových databázích najdete popisek, že jde o komedii s prvky fantasy, řezat smíchy se ale moc nebudete. Tenhle snímek je mnohem uvážlivější a postava Waltera Mittyho civilnější než role, na které jsme u Stillera zvyklí http://www.totalfilm.cz | V remaku komedie Tajný život Waltera Mittyho (1947) hraje Ben Stiller nesmělého, obyčejného až trochu nudného novináře Waltera Mitt.. Ben Stiller (Tropická bouře, Walter Mitty a jeho tajný život) by měl zrežírovat a zároveň si zahrát hlavní roli v adaptaci příběhu Stephena Kinga RatStiller by si měl ve filmu zahrát spisovatele Drew Nejlepší filmy, seriály nebo články filmového zaměření na téma Walter Mitty a jeho tajný život. Doporučujeme filmové a seriálové články Walter Mitty a jeho tajný život Walter Mitty a jeho tajný život film (DVD) Mám. Chci si koupit. 4.3 z 5 hvězdiček 7 hodnocení čtenářů Film Produkt je vyprodaný. Walter Mitty (Ben Stiller), nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě.

Přejít na výpis diskuzí Walter Mitty a jeho tajný život - recenze. 30.8.2020 | Karel Drda. žádný komentá Walter Mitty a jeho tajný život (2013) - Film USA - režie: Ben Stiller - herci: Ben Stiller, Kristen Wiigová, Jon Daly, Kathryn Hahnová, Terence Bernie Hines - recenze, fotky, ukázk Tajný život Waltera Mittyho je mladším bratom rovnomenného titulu, nakrúteným režisérom Normanom Z. McLeodom ešte v roku 1947. Film vznikol podľa populárnej poviedky humoristu Jamesa Turbera. Režisér a predstaviteľ hlavného hrdinu Waltera Mittyho - Ben Stiller sa poviedkou voľne inšpiroval a jeho piaty réžijný projekt sa tak výrazne odlišuje od verzie zo štyridsiatych.

Walter Mitty a jeho tajný život (Blu-ray) | HDmag

Walter Mitty a jeho tajný život 2013 CZ dabing.avi.avi 0. 01:54:35 857.3 MB. Walter Mitty a jeho tajný život 2013.avi.avi 0. 01:54:35 857.3 MB. Walter Mitty a jeho tajný život - 2013 CZ.avi.avi 0. 01:54:35 857.3 MB. Walter Mitty a jeho tajny zivot r.2015.avi .avi 0. 01. Filmy a seriály - Tajný život Waltera Mittyho. Stillerov Mitty sa naopak prihlasuje na zoznamku, lenže jeho profil nie je zaujímavý, pretože Walter nič zaujímavé neprežil a romantickým hrdinom trestajúcim zloduchov a zachraňujúcim psíkov z horiacich domov je len vo svojich snoch

Nalezené tagy: Život Tajný Život Mazlíčků Kingsman Tajná Služba Boj O Život Kingsman Tajná Služba 2014 7 Zivotu Walter Mitty Na Zivot A Na Smrt 0 (2013)Walter Mitty a jeho tajný život-CZ dabin Walter Mitty a jeho tajný život (2013 - super kvalita - 720p HD BluRay RIP) - (The Secret Life of Walter Mitty 2013 - BRRip.XviD.AC3-RARBG).avi 1:54:34 3.6 G Nemá ovšem žádné prostředky k jeho kontaktování a jakmile zjistí, že by mohl být v Greelandu, tak okamžitě vyráží na cestu. Tam ho ovšem nenalezne a tak začne Walterovo neuvěřitelné dobrodružství k nalezení snímku číslo 25. Walter Mitty a jeho tajný život trailer Online ke shlédnut Tajemství Karla Gotta - Původně byl Karel Matějíček! (20x) Jak vypadá Jitka z filmu Metráček po 46 letech? Kila jsou pryč, úsměv zůstal (17x); Zpěvačka Lucie Vondráčková úplně nahá: Pánové, kochejte se

Walter Mitty (Ben Stiller), nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě. V něm se mění na dokonalého romantického hrdinu bojujícího za lepší, spravedlivější svět A tak sa Walter musí vydať po jeho stopách naprieč celým svetom. storočia, prinášajúcu zásadný príbeh americkej literatúry. Prestaňte snívať, začnite žiť. Walter Mitty - obyčajný človek, ktorý vkladá viac energie do snenia než do každodenného života

Heslo vám bude zasláno e-mailem. Zásady ochrany osobních údajů. Obnovení hesl Ben Stiller jakožto režisér (Tropická bouře, Walter Mitty a jeho tajný život) zrežíruje celovečerní adaptaci chystaného krátkého příběhu Jo Nesbøa London pro studio Lionsgate. Hlavní roli si zahraje Oscar Isaac, scénář napíše Eric Roth (Forrest Gump, Podivuhodný případ Benjamina Buttona, Zrodila se hvězda 2018) Walter Mitty (Ben Stiller) je věčně snící foto editor časopisu Life. Ve svém životě se jen těžko potkává s realitou, proto raději žije ve vysněném světě. V něm se mění na dokonalého romantického hrdinu bojujícího za spravedlivější svět

Recenze Walter Mitty a jeho tajný život - skvělé

Walter Mitty a jeho tajný život (DVD) Tento produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první! Walter Mitty;nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life;se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou;a proto raději žije ve svém vysněném světě Walter Mitty a jeho tajný život 2013.mkv. 1:54:34; 10.6 GB;

Walter Mitty a jeho tajný život (2013) - Recenze, Galerie

Walter Mitty a jeho tajný život (2013) - Online, recenze

Kupte film Walter Mitty a jeho tajný život od Ben Stiller na Martinus.cz. Přes 15 000 filmů Čtenářské recenze Slevy na bestsellery 25 wallax: Pre mňa je Walter Mitty a jeho tajný život výborným dielom ktoré som postavil vo svojom rebríčku filmov roku 2013 na prvé miesto.Je to film ktorý nesie posolstvo a dáva podnet k zamysleniu a to veľmi príjemným a pre oko či ucho lahodiacim spôsobom. klapac (29.12.2013 Pro zasmání a odreagování doporučujeme film Walter Mitty a jeho tajný život. Je to Komedie na DVD, u které zapomenete na všechny starosti. Telefonické dotazy (Po-Pá 8-16hod) na 776 664 949, pro Slovensko 0944 725 813. podrobné vyhledávání. ks 0 Kč. Cena celkem: 0 Kč.

REFLEXE: Walter Mitty a jeho tajný život (2013, Ben Stiller) - JAROSLAV STUCHLÝ - Upozornění: Č lánek obsahuje drobné spoilery.. Ben Stiller se stal jedním z řady režírujících herců již v polovině 90. let, ale výrazněji na sebe v této oblasti upozornil až komediálními snímky Zoolander (2001) a Tropická bouře se stal jední Recenze: Walter Mitty a jeho tajný život. Napsal: Phil cze, 19.12.2013 16:10. Zdá se, že Ben Stiller natočil feel good film roku. V létě nás omámil fantastický trailer, v zimě nás omámí fantastický film. Asi každý filmový fanoušek by si přál, aby tahle formulka fungovala pravidelněji KINOTIP: Walter Mitty a jeho tajný život. KINOTIP: Walter Mitty a jeho tajný život . Zdroj: oficiální zdroje k filmu. Prohlédněte si všechny fotografie (8) Nesmělý snílek, který tajně miluje svoji kolegyni, ale na rande by se ji pozvat neodvážil. Tak to je Ben Stiller ve svém novém filmu, který sám i režíroval Walter Mitty a jeho tajný život je chytrý, vkusný a nápaditý film, který s hravou lehkostí říká důležité věci. Osmačtyřicetiletý filmař, který ve svém pátém celovečerním režijním počinu ztvárnil hlavní roli, bývá jako režisér nejčastěji spojovaný s parodiemi ( Zoolander, Tropická b ouře)

BLU-RAY RECENZE: Walter Mitty a jeho tajný život (2013

Je to vlastně jako film Walter Mitty a jeho tajný život, jen namísto dobrodružné cesty po celém světě procházíte říší stínů. Každé prostředí má jiné obyvatele a zdařile čerpá z jiných inspiračních zdrojů, třeba z art deca nebo noirových klasik jako Casablanca a Maltézský sokol Filmy a seriály - Walter Mitty a jeho tajný život. Stillerův Mitty se naopak přihlašuje na seznamku, jenže jeho profil není zajímavý, protože Walter nic zajímavého neprožil a romantickým hrdinou, trestajícím padouchy a zachraňujícím pejsky z hořících domů, je jen ve svých snech Tajný život Waltera Mittyho Norman Z. McLeod / USA 1947 / 110 min. / DCP Stejnojmenná povídka humoristy Jamese Thurbera původně vyšla v časopise New Yorker a po přetištění v populárním Reader's Digestu se její hrdina, ušlápnutý snílek Walter Mitty, stal spisovatelovou nejznámější postavou Walter Mitty a jeho tajný život (The Secret Life of Walter Mitty) Walter Mitty (Ben Stiller) je obyčejným fotoeditorem v časopise Life.Celý svůj život však touží po tom, stát se hrdinou. A tak v podstatě přežívá ve svých představách, kde zachraňuje svět a všechny kolem

Walter Mitty je zcela obyčejný muž, který často ze skutečného života utíká do světa fantazie. Někdy je ale potřeba přestat snít a vzít svůj život do vlastních rukou. Ta chvíle nastává, když Walterovi a jeho kolegyni (Kristen Wiig) hrozí vyhazov Walter Mitty a jeho tajný život. Walter Mitty a jeho tajný život | Trailer filmu Walter Mitty (Ben Stiller), nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě. V něm se mění na dokonalého romantického hrdinu. Walter Mitty a jeho tajný život. Trailer filmu | Walter Mitty a jeho tajný život Walter Mitty (Ben Stiller), nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě. V něm se mění na dokonalého romantického hrdinu.

A tak se Walter musí vydat po jeho stopách. Inspirací pro natočení filmu byla povídka z pera humoristy Jamese Thurbera, která už stačila inspirovat filmovou komedii ze 40. let, mnohá divadelní díla a začlenila úsloví Je to Walter Mitty do slovní zásoby jako označení pro člověka, který vkládá více energie do. Walter Mitty a jeho tajný život. Walter Mitty (Ben Stiller), nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě. V něm se mění na dokonalého romantického hrdinu bojujícího za lepší, spravedlivější svět Walter Mitty a jeho tajný život DVD . V životě člověka někdy nastane chvíle, kdy přestane snít a vydá se vstříc svému osudu. Pro Waltera Mittyho, snílka, který ze své anonymní existence uniká do světa fantazie, nastává takový moment právě teď. Když hrozí, že on i jeho kolegyně (Kristen Wiig) přijdou o práci. Walter Mitty a jeho tajný život v krásné pohádce o snění Vysoce hodnocený snímek v režii Bena Stillera, který si zároveň zahrál hlavní roli, je zásahem do srdce. Optimistický film, ze kterého srší energie a pohoda, vám do žil znovu vlije důvěru v Hollywood (pokud jste ji snad začínali ztrácet).. Walter Mitty a jeho tajný život. 20. září 15:40 › 18:10. Vyhledat na Seznam.cz. Předchozí fotografie Další fotografie Přejít do galerie. Walter Mitty pracuje už 16 let jako správce negativů v časopise Time and Life, který spolu s dalšími nadšenci vybudoval takřka vlastníma rukama. Je to nesmělý, už ne nejmladší.

Walter Mitty a jeho tajný život « Trailery « Domů Jenže když dostane za úkol najít fotoreportéra (Sean Penn), který se zrovna tou dobou potuluje někde mezi Etiopií a Kamčatkou, nabere jeho života zcela nový směr Jeho posledním filmem, který produkoval, byl loňský Walter Mitty a jeho tajný život, remake díla svého otce z roku 1947. Sdílet článek Facebook Twitte

Walter Mitty a jeho tajný život - recenze - Knifi

Walter Mitty a jeho tajný život - Tržby a návštěvnost. The Secret Life of Walter Mitty 2013-12-26. Dabingforum.cz. filmy a seriály - hezky česky. Přejít na obsah. Pokročilé hledání. Obsah fóra ‹ Dabing - Filmy, seriály, dokumenty a ostatní ‹ Filmy; Změnit velikost textu; Verze pro tis Herec a režisér Ben Stiller uvádí zdařilou komedii Walter Mitty a jeho tajný život. Novinka Larse von Triera Nymfomanka, část 1, je velmi otevřenou studií ženské sexuality. Malým divákům i jejich rodičům je určen francouzský animovaný film Mrňouskové: Údolí ztracených mravenců. Školní mládeži zase Cyril a Metoděj - Apoštolové Slovanů A tak se Walter musí vydat po jeho stopách. Inspirací pro natočení filmu byla povídka z pera humoristy Jamese Thurbera , která už stačila inspirovat filmovou komedii ze 40. let, mnohá divadelní díla a začlenila úsloví Je to Walter Mitty do slovní zásoby jako označení pro člověka, který vkládá více energie do.

Recenze: Zoolander 2 kromě celebrit typu Justina Biebera

Walter Mitty a jeho tajný životdružný, Komedie Cz.avi. Stáhnout. 01:54:34 720x304 1.07 GB Walter Mitty a jeho tajny zivot [CZ dabing, 2013].avi. Stáhnout. 01:54:34 760x320 1.15 GB Walter Mitty a jeho tajný život =2013-DVD-CZ.avi. Stáhnout. 01:54:34 720x304 1.8 G Dirty Paws - Of Monsters and Men Soundtrack - Walter Mitty a jeho tajný život Jack Johnson - Escape (The Pina Colada s.. Soundtrack - Walter Mitty a jeho tajný život Bahamas Featuring The Weather Station -. Soundtrack - Walter Mitty a jeho tajný život Junip - Don't. Trailer k filmu: Walter Mitty a jeho tajný život/Tajný život Waltera Mittyho/The Secret Life of Walter Mitty (2013) Obsah: Walter Mitty (Ben Stiller), nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě

Kristen Wiig | Fandíme Filmu

DVD, Blu-ray: Walter Mitty a jeho tajný život DVD. Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto. Tajný život Waltera Mittyho (Secret Life of Walter Mitty), USA, 2013, 114 min. Prestaňte snívať, začnite žiť. Réžia: Ben Stille THE SECRET LIFE OF WALTER MITTY / Walter Mitty a jeho tajný život [CD album] Autor: SOUNDTRACK; CD Album - - - Walter Mitty (Ben Stiller), nesmělý a věčně snící fotoeditor časopisu Life, se ve svém jednotvárném životě jen těžko potkává s realitou, a proto raději žije ve svém vysněném světě

• Skloňování cizích příjmení.
  • Zkratka pro vyhledávání.
  • Hygge a polibky.